среда, 16 мая 2012 г.

Успішного вивчення історії..))

Виявляться, свобода не залежить від одного дня.

Надворі дощ, в кімнаті затишно... Навіть Ріо затих, не кричить. Болить горло, але як на таку погоду, це нормально...
Щось замислилась, що за останній рік у моєму житті з*явились люди, яких я чомусь не те щоб полюбила, на це потрібно багато часу, але звикла, чи що. Я не з усіма ними часто спілкуюсь, але мені комфортно, коли я знаю, що вони є, і у них все гаразд.
Хочеться вам подякувати.

Нусічці. От ти з*явилась в моєму житті якось не по плану, чи що. Мені вчора сказали, що всі люди у нашому житті з*являються не з проста. Для чогось. Щоб чогось нас навчити, у чомусь допомогти... Мабуть, правда.

Солі. Ой... Хочеться сказати ноу коментс, але пару слів все ж напишу. Ти дійсно невід*ємна частинка мого дитинства, і, як я сподіваюсь, станеш важливою складовою мого майбутнього.
Не відвертишся від мене, словом :)

Оленці. Не знаю, з першого дня до тебе звикла. Ти щира і хороша. Дякую тобі :) І чекаємо літа)

Усті. Ти дуже цікава людина, справді. Оригінальна. З тобою круто проводити час, і ти творча - а це дууууууууже важливо! Дякую!!


Ну от, ніби все...

P.S. Успішного вивчення історії..))


Комментариев нет:

Отправить комментарий