вторник, 15 мая 2012 г.

20:20

В принципі, нормальна людина на моєму місці зараз сиділа б і зубрила уроки, яких в мене дофіга. Але я втомилась вже, ніколи раніше так не вчилась. Та й переживати втомилась. Досить. Будь що буде.
Хочеться піти кудись гуляти. Піднятися з крісла, відірватись від зошитів і екрану, в яких сиджу цілий день, і просто піти гуляти, забути про все. Але щось навіть не знаю, кому подзвонити, і хто в вівторок ввечері не скаже "середина тижня, і т.д." Не знаю.. Сама така інколи буваю.
Що поробиш. Таке життя. Такі люди.
Дивно так, в мене начебто багато знайомих, друзів, приятелів, яким можна зателефонувати, але коли хочу відпочити, кудись піти ПРОСТО погуляти, чомусь не знаю, кому телефонувати. Не знаю, з ким мені дійсно комфортно.
Мабуть, я якась не така...
Шкода.

P.S. Вітаю всіх вступників з початком ЗНО. Воно вже розпочалось, отже, швидко закінчиться.
Всім удачі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий