вторник, 8 мая 2012 г.

Знову з вами))

Ура, блог відновлено, дякую улюбленому братові, і проклинаю свою пам*ять.

Про що сьогодні говоритиму? Навіть не знаю, стільки тем вже накопичилось в голові...
Розповім про те, що зараз хвилює мене найбільше. Точніше про те, чим я зараз живу.
Про "свою історію". Коли мене запитали, про що я пишу, я відповіла - про долю однієї людини. "Якої людини?" - це питання, чесно кажучи, трішки збило мене з пантелику. Але, як виявляється, мені потрібно було просто впорядкувати думки, розкласти по поличках, як то кажуть.
Отже, це історія жінки, яка втратила в своєму житті все, що може втратити людина. Але вона хоче поділитись своєю історією з іншими, щоб ті зрозуміли, що поки у них є хоч щось, заради чого варто жити - це і щастя! Важливо розуміти це і цінувати...
Вона не зрозуміла...

Написала досить мало, але поки усю свою "творчість" спрямовую в інше русло. Тому, вибачайте)
Рада, що я знову з вами)

Комментариев нет:

Отправить комментарий