пятница, 4 мая 2012 г.

Клас...)) перше місце.. не чекала))

Стомлена, але щаслива.
Сьогодні був другий мій найщасливіший день в житті. Поїхала на нагородження конкурсу... Боже, скільки нервів... я знала, що ввійшла в 9 переможців... але навіть не сподівалась, що я перша)) Дуже щаслива)
Погано вже пам*ятаю події... як назвали, як викликали, як вийшла, як давала інтерв*ю...
класно.
Літературний критик подарув мені книгу..) Викладач з ЛНУ ім. Франка з факультету філології недвозначно цікавився, куди я хочу поступати... З радіо дали свій мобільний, казали телефонувати...
Як у сні, чесне слово)
Я виграла. Це, мабуть, перша моя велика перемога. З 95 учасників - перше місце... Хоч у чомусь перша... ні, не так... Ось у чому перша) У творчості...
Я сьогодні сказала журналістці, що творчість - це те, заради чого я живу. Можливо, це швидше те, завдяки чому я живу?..
Словом, ось він - сенс життя. Знайшовся так випадково... і так швидко став очевидним, наче був зі мною з народження.
Сьогодні я щаслива*

Комментариев нет:

Отправить комментарий