среда, 9 мая 2012 г.

Не потрібно робити мені послугу.

Не потрібно робити мені послугу.

Не потрібно. не потрібно прикидатись, що вас цікавлять мої справи. Не потрібно вдавати, що вам не байдуже на моє життя та здоров*я. Не потрібно обіцяти, що потім зустрінемось чи здзвонимось, зараз просто нестача часу...
Не потрібно мені цього. У вас своє життя, у мене - своє. Я викреслюю людей, які нецікаві мені, і майже завжди спокійно покидаю життя тих, кому нецікава я. Але прикидатися не потрібно. Я не прикидаюсь, і цього ж вимагаю від інших. Ви не робите краще ні мені, ні собі. Я все розумію. Навіть якщо не розумію - вам хіба не байдуже?.. Обіцяю не страждати і не заливатися слізьми, якщо не почую більше вашого дзвінка, чи не дочекаюсь зустрічі. Переживу, повірте. Не люблю я брехні.

Тож не потрібно робити мені послугу. Переб*юсь, повірте.

Комментариев нет:

Отправить комментарий