суббота, 12 мая 2012 г.

Запитання

Гарний був день. Дійсно гарний. Дякую всім... особливо Солі) Дійсно дякую. Мені тебе не вистачало))
Ой, навіть і не знаю що написати, чесно кажучи. Я так змінилась за останній рік... А ще більше - за останній місяць. За цю весну.
Минула весна була не така... зовсім. Вона була така по дитячому світла й невимушена, щаслива...
А ця вже якась доросла, чи що... Змінилась я. Минув час... Але час не минає, минаємо ми.
Хочеться чогось нового. Багато-багато нових знайомств і почуттів, розваг... Не щастя, ні, це не те... Просто екстриму. 
Для чого? Щоб змінитися ще, щоб побороти більший страх, і щоб менші страхи стали незначними. Зараз я, наприклад, інколи боюсь про щось запитати. От дуже хочу, дуже цікаво, але боюсь. Не знаю реакції. А хочеться, щоб було байдуже...
Але не байдуже. Я ще не готова. На жаль... Поки. Чи вже.
Не знаю.
Словом, запитання рояться в голові... але поки там вони і залишаться. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий