среда, 25 апреля 2012 г.

Владік, одужуй швидше!!! Чекаємо тебе!

Почну з основного - Владік, одужуй швидше!!! Чекаємо тебе!
А взагалі, хочеться розгорнути тему, яку розпочали сьогодні в гімназії: ворог і суперник - в чому різниця?
Пишу тут, тому що писати - це найкращий спосіб висловити свою думку. Ти говориш, і тебе ніхто не перебиває.
Отже, розповідаю за власним досвідом. У мене в житті були і вороги і суперники. І вони нічим не схожі... Ворогів я ненавиділа. І бажала їм усього найгіршого... Зараз, чесно кажучи, не можу назвати своїх ворогів, бо нікого ними не вважаю. Чому? Просто я почала простіше відноситись до життя і до людей. Жити так легше...
Суперник. От така людина теж є. Поки за все моє життя така людина лише одна... Я захоплююсь її досягненнями, які, водночас, є стимулом для мене досягати ЩЕ чогось. Не зупинятись на тому, що є...
І цій людині я вдячна. А хіба можна бути вдячним ворогові? Чи захоплюватись ним? Ворог - це той, кого ми ненавидимо. Тож, яким би розумним він не був, які б досягнення не робив, наша ненависть не дозволить нам визнати його переваги.
Як на мене, цілком логічно. Хоча. логіка - далеко не моя сильна сторона... Тому не буду нічого стверджувати :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий