суббота, 21 апреля 2012 г.

"Я лучше все испорчу, чем упущу" - моє життєве кредо.

Хм... хочеться розгорнути дійсно цікаву тему. Спробую.
Отже, кожного дня, навіть кожної хвилини ми робимо якийсь вибір. Значний, маленький, чи просто дрібничку... Але ми робимо вибір. Це відбувається щодня, але замислюємось ми над цим лише тоді, коли перед нами постає дійсно серйозна проблема. Коли мене запитали, чи правильний вони зробили вибір, я відповіла, що вибір не може бути правильним, чи не правильним. Це просто наш вибір. Думаєте, легко зробити помилку, коли все залежить від тебе?.. Боїтесь, що потім шкодуватимете про зроблене?.. В принципі, я розумію... Але... "Я лучше все испорчу, чем упущу" - моє життєве кредо.
Часто бувало, що я шкодувала про скоєне, мене мучило, що я зробила помилку... Але ж я шкодувала б ще більше, якби НЕ зробила цього! Зараз те є багато речей, про які я шкодую, і ще більше тих, про які я ще колись шкодуватиму... Але ж чи не на власних помилкам ми вчимось?..

P.S. Дякую за шарфік...)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий