вторник, 24 апреля 2012 г.

Тому тепер я вважаю, що в мене є два дні народження...

Сенс життя.
Хто знає мене ближче, вже встиг втомитись від цієї теми..)) Вибачте)
Просто для мене це дійсно важливо. Спершу, коли ми ще ростемо, то й не замислюємось про це... нам цікаво все і всюди. І це чудово!
А потім... Потім ми навчаємось, обираємо професію, друзів, закохуємось... Ще цікаво, правда? Згодом переживаємо якісь сварки, якийсь біль, страждання... Щось нове. Воно нас наповнює, хай і не приємними, але теж почуттями.
А далі? Стає нудно... Не всім, ні, далеко не всім! Когось влаштовує його життя, хтось звикає до буденщини... а комусь хочеться чогось нового. ще, ще і ще!
І тоді цей "хтось" починає шукати сенс життя. Отже, в чому він полягає? Питання, над яким можна розмірковувати вічно... Можна сперечатись, дотримуватись своєї думки.. Але врешті-решт стає зрозуміло - сенс життя для кожного свій.
Що для мене є сенсом життя? Хм.. Зовсім нещодавно я зрозуміла, що сенс життя для людини - це інша людина. Думаю, у кожного в житті колись була, є чи буде така людина, якій захочеться присвятити себе... Я не кажу, що це правильно чи не правильно, добре чи погано... Це просто є, і від цього нікуди не подітись.
Я, як щирий егоїст по натурі, теж, як не дивно, знайшла колись таку людину. Це змусило мене докорінно змінити життя і саму себе. А результат?.. Хм... обернувшись назад, я зрозуміла, що за останній рік пережила більше, ніж за все попереднє життя. Тому тепер я вважаю, що в мене є два дні народження... Одне - фізичне, а інше - духовне... Можливо, так і має бути... не знаю.
Який ж висновок? Ой... думаю, у кожного він свій..)

Комментариев нет:

Отправить комментарий