вторник, 30 апреля 2013 г.

Логічне завершення

Отже, в перше чергу хочу подякувати всім, хто читав це на протязі року:

- тим, хто справді зацікавився,
- тим, хто знайшов щось для себе,
- тим, хто завжди відписував, коментував,
- тим, хто критикував,
- тим, хто мовчки перечитував,
- навіть тим, хто критикував поза очі.

Дякую всім. Особисто для мене цей блог залишився просто місцем, куди я виписувала свої думки, переживання... Коли хотілось з кимось поділитись, але поділитись не було з ким.

Я створила його у надзвичайно важкий для мене час. Я пам ятаю ті дні, пам ятаю майже кожну годину, майже кожне слово... Чомусь погані спогади запам ятовуються краще. Зараз, як не дивно, почались ті ж проблеми, однак я ставлюсь до них вже зовсім по-іншому. Думаю, я змогла. Я "переступила сходинку"...

За цей рік у мене в житті сталось дуже багато змін, і ще більші чекають попереду. Було і хороше, і погане... Головне - змінилась я сама. Завдяки самоаналізу, завдяки певним людям... Словом, щось змінилось... Щось змінилось, і цей блог, ця сторінка вже віджила своє... Тож сьогодні останній пост :) Мені час звикати прощатися.

Ще раз дякую вам за приємне "спілкування-в-листуванні"...

Бувайте)..


Комментариев нет:

Отправить комментарий