понедельник, 4 февраля 2013 г.

Найяскравіші барви

Сьогодні буде щось змішане з позитивом і негативом. Роздуми, словом.
Дуже часто тепер почала тут писати. Просто намагаюсь розібратися  в собі, а це досить важко, коли щось змінюється щодня: почуття, стосунки, люди... Все таке швидкоплинне. Чи погано це? Не знаю. Мабуть, ні...

Сьогодні мені сказали, що я таки змінилася. Принаємні, почала змінюватись, що вже головне... Це так, але... Це абсолютно від мене не залежить. Я зрозуміла, що людей таки формують люди. Буквально кілька слів, кілька думок важливої для тебе людини - і ти сам не збагнеш, що змінився. Просто взяв ці слова до уваги.

Як я писала раніше - все у нашому житті, і добре і погане, все зводиться до людей. Вони завжди і всюди поряд. Вони є. МИ є. Разом. Я зараз говорю не про сіру масу, а про оточення, спілкування якого просто необхідне кожному. Часто нас може вбивати чиясь байдужість, але самотність, мабуть, ще гірше.

Дивно, але не мене не дратує усвядомлення залежності від когось, непотрібності комусь, чи зайвість між кимось. Я зараз сприймаю це спокійно, бо це вносить свої барви у життя.

Найяскравіші барви.


2 комментария:

  1. печалька, але люди не змінюються: змінюється ставлення до них або змінюється їх ставлення

    ОтветитьУдалить