пятница, 8 февраля 2013 г.

Вокзал

P.S. за проханням читачів викладаю)

Вечір. Літній, тепло... Дивне, незнайоме відчуття. Повільно йдемо, не дивлячись один на одного. По асфальту чути стукотіння коліс дорожньої сумки.
Зупиняємось. Ось і колія. Машинально повертаю голову, виглядаючи поїзд, хоча чудово розумію, що почую його наближення здалеку.
Ні, не вухами - серцем.
Оглядаюся по сторонах, на інших людей. Вони теж прощаються з кимось: батьки проводжають кудись дітей на канікули, друзі прощаються до наступної осені... Але вони не надто сумні, вони розуміють - буде наступна зустріч. 
Я не розумію.
Ось і поїзд. По тілу пройшов мороз. Не від холоду... від страху.
Ми подивилися один на одного лише тоді, коли потяг вже мав от-от від їхати. Твої очі, зеленувато-карі, не виражали нічого. В моїх - був відчай... Ти ледь чутно прошепотів "бувай", я беззвучно відповіла "прощавай"...
Різко обернувшись, ти зайшов у двері вже від їжджаючого потягу...
Я залишилась сама на пероні. Дивно, я не відчувала, що тут так холодно... Це що, дощ?..
Я прокинулася. Перон, потяг, дощ - сон?.. Ні... Це, мабуть, стан душі. Ти звідти вийшов. 
Так легко.
Я розплющила очі після довгого, кошмарного сну.

Комментариев нет:

Отправить комментарий