среда, 30 января 2013 г.

Гармонія

Що таке гармонія? Вона взагалі існує?
Хтось схиляється до думки, що гармонія приходить тільки після смерті, разом зі спокоєм. Хтось вважає, що її не існує взагалі... А моя суб єктивна думка зводиться до того, що життя - це і гармонія.

Спершу я так не вважала. Мене дратувало все і всі. Я не могла зрозуміти чому стільки зла, стільки програшів, стільки падінь... А тепер розумію. Це - рівновага. У світі всього має бути порівну - добра і зла, радості і смутку, злетів і падінь. Якщо хоч чогось стане менше, то світ втратить рівновагу і, логічно, не буде гармонії.

А так усе ідеально. Усе є, просто не одразу і не завжди. Тепер, коли хтось з, як мені здавалося, близьких людей йде з мого життя - я сприймаю це нормально; коли щось не виходить, чи трапляється якась неприємність - просто знаю, що потім буде щось добре. Обв язково буде. Це ж рівновага.

І, знаєте, так легше жити. Цікавіше. Сприймати все більш глобальніше, без нервів і злості. Спокійно і, головне, з усмішкою.

Тоді гармонія буде і у вас.


Комментариев нет:

Отправить комментарий