вторник, 19 февраля 2013 г.

Ви чуєте голоси?

Ви чуєте голоси?
Так? Ні? А от я іноді чую. Вони радять мені, спонукають, обманюють, допомагають чи шкодять... Це не людські голоси, ні, я давно розівчилася їх чути. Вони залишились фоном. Сірим, похмурим фоном, дуже далеким від моєї реальності...

Що кажуть ці голоси зараз? Що я програла. Програла не бій - війну. Не доробила, не закінчила, не допрацювала... Не змогла. Таке враження, наче мене розплавили і я не можу набрати форму знову.

Я ніхто. Зараз я ніхто, я не сприймаю себе, бо я програла, провалила...
Не змогла.

Я нікого не ненавиджу, не злюсь... Я загублена, розгублена, розбита, зламана...

Зараз я ніхто, і не знаю ким стану, коли частинки мене складуться у нову структуру.

Я не знаю для чого я. Не знаю, що я маю робити.

Я не знаю хто я.

Не змогла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий