пятница, 22 июня 2012 г.

"Все буде добре"

"Все буде добре" - найбільша брехня у світі. Після "я тебе люблю", звичайно.. Цю фразу ми кажемо тоді, коли більше нема чого сказати. Коли ми нічого не можемо зробити.

Так часто кажуть: "Відпускайте минуле!" А як його відпускати? І для чого? Раніше мене ніколи і нічого не тримало. Я змінювала життя, міста, людей... Я не шкодувала ні за чим, і ні за ким. І це, мабуть, було занадто... Зараз, щоб когось чи щось відпустити мені потрібно дуже багато зусиль. Я не можу. Змінила сама себе. З*явились люди, яких я не можу і не хочу відпускати, бо без них моє життя втратить сенс. З*явились місця, які вже стали для мене рідними. З*явились події, які я не хочу викреслювати з пам*яті. З*явився якийсь Сенс у всьому тому, що було раніше, і що є тепер...

Тільки в чому він? Чи в кому?... Я не знаю. Та й суть не в тому... 

Комментариев нет:

Отправить комментарий