среда, 2 января 2013 г.

Люди.

Ви вірите у дива? Вірите, що завтра все буде "по іншому", що всі ваші мрії здійсняться?..
Ви вірите в Бога? Вірите у вищі сили??

Хм... я от вірю у людей. Мені казали, що таке враження ніби я усіх ненавиджу... Та не всіх, звичайно. Так, мене дратують люди. Але це загострює моє почуття любові і віри у справді вартісних і, як на мене, близьких до ідеалу людей.

Стимул мені дають лише люди. Віру мені дають лише люди. Почуття мені дають лише люди... Я люблю людей. Люблю особливих людей... Які надають цікавості моєму житті...

Я вважаю, що якщо і варто у щось вірити, то це у людину. Цитата, з "Теорії брехні": "Потрібно у щось вірити. Я вирішив повірити у тебе."

Я вирішила повірити у тебе.

3 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Піля прочитаного вирішила повірити у тебе. До цього і так вірила, проте, віра моя була далеко. А тепер ось..тут..поруч.
    Вір

    ОтветитьУдалить