четверг, 15 ноября 2012 г.

Ідеал

Мабуть, день має бути особливим, щоб у середині листопада світило таке яскраве сонце...
Дивно, але фізична втома не відбивається на мені так сильно, як моральна. Спати три години на добу - це нічого у порівнянні з одним байдужим поглядом важливої людини. На жаль, у мене було і те, і те.

Взагалі, я колись уже писала, що не можна прив язуватись до людей. Повірте, якщо ви колись зможете це зробити, то станете ВІЛЬНИМИ. Я поки не можу, так як вважаю, що сенсом життя для людини є інша людина. А якщо немає Сенсу, то для чого взагалі жити?..

Мої думки суперечать одна одній. Насправді, у житті немає нічого категоричного, усе переплітається між собою і завжди має дві сторони. Також, коли шукаєте Ідеал, то будьте готові, що потім обов язково у ньому розчаруєтесь і буде боляче.

Я це знаю. Розумію. Але для мене життя без Ідеалу - це просто існування. Тож, мабуть, я приречена на життя з розчаруванням, болем... і вічним пошуком Ідеалу.

Але хіба це не той самий Сенс життя?..

Комментариев нет:

Отправить комментарий