четверг, 9 августа 2012 г.

Звідки мені знати?..

— Память о том, что я скоро умру – самый важный инструмент, который помогает мне принимать сложные решения в моей жизни. Потому что всё остальное – чужое мнение, вся эта гордость, вся эта боязнь смущения или провала – все эти вещи падают пред лицом смерти, оставляя лишь то, что действительно важно. Память о смерти — лучший способ избежать мыслей о том, что у вам есть что терять. Вы уже ничем не скованы. У вас больше нет причин не идти на зов своего сердца.
                                                                                                      Стив Джобс

А правда ж. Щастить таким людям, яким немає чого втрачати.
Мені, виходить, теж щастить?...
Мені немає чого втрачати, але не через смерть, ні. Просто тому, що у мене немає нічого, що я боюсь втратити. І нікого. Це, мабуть, і є свобода.... А, можливо, це і є самотність?..

Не знаю. Звідки мені знати?

Звідки мені знати, чому я боюсь прив язуватись до людей? Звідки мені знати, чому не долучаюсь до якоїсь справи більше ніж на пів року?.. Звідки мені знати, чому ніхто не може зрозуміти мого ходу думок? Звідки мені знати, чому люди не чують, коли я намагаюсь щось їм розповісти?...

Звідки мені знати?..

Звідки мені знати, чому зараз я спілкуюсь лише з людьми, яких знаю не більше року, а про тих, з якими прожила більше 15 років, навіть не згадую? Звідки мені знати, чому я не вмію за кимось сумувати? Звідки мені знати, чому я зустріла ту чи іншу людину у своєму житті?..

Звідки мені знати?...

Звідки мені знати, для чого я все це пишу? Звідки мені знати, чи це комусь потрібно, чи хтось це взагалі читає? Звідки мені знати, чи читає це хтось з тих, кого я люблю? Звідки мені знати, чи люблю я когось взагалі, і чи любить хтось мене?..

Звідки мені знати, що я зараз обираю те, що мені потрібно? Звідки мені знати, чому зараз так боляче?...

Звідки мені знати?..


Комментариев нет:

Отправить комментарий