вторник, 9 октября 2012 г.

ВСЕ В НАШИХ СИЛАХ

Так, цей пост у мене буде незвичайним. По-перше, я спробую написати щось позитивне (подивимось, як у мене це вийде). По-друге, я, мабуть, вперше використаю тут слова іншої людини.

Про що ж писати?.. Про Сенс життя, буденність днів, щастя, помилки, чи щось типу того?... Ммм, ні. Все набагато простіше. Писатиму я про людину.

Людина розумна - вид живих організмів, що на сучасному етапі існування живого перебуває на найвищому щаблі розвитку і зайняв його в результаті довгого і складного процесу історико-еволюційного процесу.

Стандартне визначення. Не для мене.

"Людина - це машина, яка здатна до самопрограмування. Тільки я вирішую, що можу,
що треба, що розуміти, що думати і що повинні думати, робити, вирішувати інші."

Ось ці слова мені подобаються більше. Ми живемо так, як хочемо жити. Ми робимо те, що хочемо робити. Життя одне - потрібно використовувати все, що в наших силах! Чи ні, не так. ВСЕ В НАШИХ СИЛАХ.

Життя прекрасне?.. Ну, не можу стверджувати. Але ми можемо зробити його таким. Як я часто кажу: "Неможливо змінити світ, але можливо змінити наше ставлення до нього".









Комментариев нет:

Отправить комментарий